Gammla minnen



Detta är en resa jag nog aldrig komma glömma, ack så kul jag hade för det var världens bästa sällskap jag hade med mig =). Tror att sällskapet hade minst lika kul som jag, eller nja kanske inta alla dagar =D. Men de som hade roligast åt oss var nog norrmännen som trodde vi va dumma i huvudet eller något efter 3 dagars chokladköp i affären. Klart man är tvungen att stanna typ varje dag att köpa till sig själva och till familjen när chansen ges, norsk choklad finns det något godare?? =P.



Sanda.... Inte långt från sällskapets namn =)



Sällskapet gillar inte alls när jag läser karta medans jag kör =)..



Då blir sällskapet Sandra så här glad =D..

Men visst hade vi kul Sandra?, och får jag en norgekörning igen vet du att du ska följa med då, för då ska det inhandlas norsk choklad i massor igen..... =D.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahah, fan vad kul att se fotografierna igen.

Vi hade ju hur kul som helst i Norge.

Slängkyssar, musik och choklad. :D



Se till att få en Norgekörning så hänger jag på! :)

2009-06-18 @ 12:42:59
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0