Häggrid <3





Älskar denna bild, de ser verkligen ut att mysa !!
Igår kväll var jag iväg och red Häggrid för första gången där han står i träning. Vi både skritta och trava, såå snäll och cool framförallt, men han testar lite sådär, men riktigt cool. Längtar verkligen tills han är hemma!!



Stor är han =)!.



Sååååå skönt o bli kliad tycker min myrslok =)



Han var bara tvungen och visa att han börjar faktiskt få en ardennerrumpa <3 ..



Häggrid gillar att gräva, och jag ifrågasatte varför han gräver gropar, hmm tror han typ svarade " För det är såååå kul mamma"



Jag skulle mäta huvudet på honom för att se vilket mått han har för att beställa träns till han. Går inte att köpa ett ute i butik för allt är för smått, så har äntligen hittat ett ställe där de syr efter beställning!!!..
MÅTT: Från mungipa upp över öronen och ner till andra mungipa: 152cm
            Över nosryggen där nosgrimman ska sitta: 72cm.
Liten kille jag har va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0