Häggrids mamma, Viola..



Viola, lille älskade vän. Det vara min sköthäst som jag både red och körde för fullt. Det riktigt tuffa jag gjort med henne, var när klubben bestämde sig för att köra/rida till Mcdonalds i Brändåsen. Jag körde Viola dit, men vagnen var för lång så vi kunde inte köra drive in =/..
Och så har jag ridit distans med henne, tror det var runt 2mil. Hon var inte direkt glad över den långa svängen och jag fick byta sadel 2ggr och sedan slutade det med att jag red henne barbacka sista biten för hon var dyngsvett!.



Här är hon dräktig med lille Häggrid..



Fina Fina Viola.!



Här ska Häggrid snart ploppa ut, syns det eller? =D.



Och här är han, den lille filuren =).



Och här bråkar han med sin jämnåriga kusin Vanja..



Fina Viole, må du vila i frid =)!. Saknar dig väldans mycket fortfarande. Men tack för den tiden jag fick med dig =)!!.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh Viola.Vad fin hon var.Och verkligen lik Hägge.Men vi vet ju att det var bäst för henne själv att somna in.Hon hade ju ont

2009-06-04 @ 14:54:56
URL: http://www.emeliebergdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0