Hittat Bagheera



Lille Bagheera har vart borta sedan i söndags eftermiddag. Blev en hel del orolig igår kväll, eftersom han aldrig brukar vara borta längre stunder. Pratade med Sandra tidigare idag och då slog det mig att jag o syskonen var inne i lillstugan i söndags för att ta fram ett bord och han kanske var instängd där.. Jag sprang ut i regnet för att titta och ja visst, där kom en överlycklig Bagheera ut =) =)!!!. Gud vad elak jag känner mig som stängt in min egen katt i ett och ett halv dygn, lätt hänt, men man känner sig som världens sämsta människa... Förlåt Bagheera!!
Han var mycket hungrig och övergosig, kanske inte så konstigt. Lille älskade Bagheera =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Lille vän.. Det är andra gången det händer. :p

2009-06-02 @ 12:10:05
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0