Ack så kul

Igår efter jobbet så åkte jag och LIna ut till Marieberg för att jag skulle handla ett kanske två par jeans. Har inga byxor överhuvudtaget så var bara tvungen. Gick till Lindex och hittade 2par jeans direkt!!. och så kunde jag inte låta bli en jättefin blus eller vad det kan tänks heta. Det bästa av allt att jeansen vart väldigt billiga, för att kassörskan gjorde fel, eller hur Lina?? =D haha.
Tack vare att jeansen vart billiga kände jag att jag kunde handla någon enstaka topp till, vi gick både till kappAhl och H&M och där hittade jag både den ena och andra toppen. Så hela besöket på Marieberg slutade med 2par jeans, 1 linne och 5par toppar av olika slag. Tack vare de underbara Lina som gjorde att jag kunde släppa loss och kolla runt på sådant jag aldrig skulle ha kollat på förr. Jäklar vad skoj det var att handla kläder och speciellt med snälla Lina, det ska bli flera gånger!!. Typ första gången på ca 3år som jag handlar kläder. Jag är inte direkt en eprson som gillar det där med kläder, trivs bäst i arbetskläder och jeans med en luvtröja till, men kanske kan bli ändring på om Lina får bestämma =)!.

Gick även till McDonalds för att testa den nya McFlurry Marängswiss, kan jag varmt rekommendera, även om lite mera chokladsås i inte skulle ha skadat, men var riktigt god =)!.
Sedan bar det av till Willys för att handla mat, gick riktigt bra och var kul med trevligt sällskap. Kom hem kvart över 7.
Sedan när jag skulle visa Håkan mina fina inköp så upptäckte jag att 2påsar var borta... PANIK!!!!. Ringde Lina och det visades att vi fått hem varandras påsar så superduper snälla Lina åkte hit igår kväll för att byta tillbaka påsarna och så bjussa jag på sockerkaka utan smält smör i för det glömde jag. Men den gick o äta ändå =)!.

När LIna åkte så gick jag o la mig direkt och somna som en stock och så skänt att äntligen somna och vara glad och rofylld, undra när jag gjorde det senast. Tack Lina, din förtjänst!!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var verkligen jätte roligt att gå runt med dig! =) Och blir så glad över att du är så nöjd gumman! :D Du behövde detta!! :D Skönt att du somna som en stock sen när jag åkte mitt i natta för din del :P Tänk på att jag fick sota ur bilen med :P

2009-05-30 @ 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0