Allt möjligt

I torsdags var jag ledig för de var Kristi Flygare. Då åkte jag med mor, Sandra och Emlie till en bondgård i Askersund för att titta på kosläpp. Var riktigt kul och se dem hoppa o fara och stångas runt. Trodde vi typ skulle bli själva, men ja det var vi inte, va kanske unt 1500pers där =D. Riktigt mysig start på dagen.
Efter det så åkte Sandra med mig hem och vi åkte förbi för att kolla när Häggrid reds. han var enormt duktig, han är så himla cool. De både skritta och trava och han tog styrningen väldigt bra. Min lille pojke som blivit en mycket stor pojke =)!.

När vi kom därifrån så målade foderkistan med linolja, gud vad den blev snygg. Från ljust trä till riktigt snygg mellan/mörk brun. Tack för hjälpen Sandra!. Sedan målade vi lite badrumsmöbler och greja runt lite. En riktigt lugn och skön dag.

Igår så red jag hetsporren Stjärna, springa springa o åter springa vill hon hela tiden. Kan bli en aning jobbigt emellanåt när man vill att hon ska skritta för hennes egen skull. Men hon tycker det är så himla kul så hon vill bara framåt hela tiden. Kul och se henne så glad, så det är bara o låta henne springa av sig, fast den hästen kan nog springa sig själv till döds tyvärr =P.
Började klippa den där förbannade gräsmattan också som typ bara består av maskrosor känns det som, och idag ska den fortsättas klippas..
Idag gick hästarna ut i stora hagen emd mycket mycket gräs, så gott för dem. men lilla stackars Daniella är halt så vet inte alls vad jag ska göra med henne =(, hoppas verkligen detta går över!.

Nu ska det ut och vattnas hästar!..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Håller tummarna för Dani. :(

2009-05-24 @ 17:30:31
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0