Då kör vi vettja

Idag så bestämde jag mig för att göra slag i saken som jag funderat över länge, nämligen skaffa en blogg som alla andra har. Min kära syster Sandra är här i helgen och hjälpte mig till min mycket fina blogg!

Annars är det inte mycket postivt att skriva om idag, blåser som sjutton och det gillar jag inte. Hellre regn än blåst i mitt tycke.
Hästarna ute i hagen gillar inte heller blåsten så inte mycket glatt över det inte.

Förrut var vi inne till Netto för första gången, det tror jag nog var första och absolut sista gången jag gick in där. Gillade inte affären överhuvudtaget! Dåligt upplagd, saker huller om buller, dåligt prismärkt på vissa saker. Och så undrar jag om det verkligen är sååå billigt som de flesta säger, kanske på vissa saker som de hade rödmärkt, men det andra då??. Eh Nä! tyckte de var t om dyrare på vissa saker. Och kassören, (vad det nu var för kön på den), ska vi inte tala om. Hur jäkla nonchalant som helst.
Fia säger Nej tack till den butiken!!!

Hyrde med 2 filmer hem, "Sex drive" och " My life as an idiot". Hoppas de ska vara bra. Älska Sean William Scott som är med i den andra så kommer bli mycket besviken om den är dålig.

Allt för denna gång =).


Kommentarer
Postat av: Sandra

Åh, vilken härlig dag.. Ehh.. Blogg menar jag! :D

Kassörskan/kassören, eller vad det nu var, var

inte bara nonchalant, utan djävligt ful också,

men det får man vara. :p



Puss, kram och nyp i stjärten! :D

2009-05-09 @ 17:06:35
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Mamman mitt i kaoset

Jasså du, jag som älskar NETTO, handlar nästan alltid grönsaker och sånt där. Och sen har dom världens godaste bakeoff Ciabatta! :) Men smaken är som baken.



Kul med ny blogg att följa! Men nu blir det sängen efter en bafucin och två alvedon!



Kram

2009-05-12 @ 22:15:24
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0