Daniella


Usch vad jag är orolig för denna lilla tjej. Hon är jäkligt halt på höger fram om jag nu har konstaterat rätt ben. Har vart på gång en längre tid, men hoppats inne i det längsta att det ska gå över, men idag när de skulle få byta hage så var hon jättehalt. Visst hon kan gå så hon är inte blockhalt, men ändå.  Just nu går hon i min så kallade sjukhushage, en liten hage där hon inte rör sig så mycket. Blir inte det bättre så blir det boxvila i några dagar, hjälper inte det blir det veterinär som får komma ut och kolla igenom henne. Och finns det inget att göra så nej den tanken vill jag inte ens tänka på nu!!  Jag hoppas innerligt att hon ska bli bra och jag hoppas ni där ute håller tummarna för min älskade Daniella.  Älskar dig Daniella, du måste bli bra!!!  <3 <3


Usch vad jag är orolig för denna lilla tjej. Hon är jäkligt halt på höger fram om jag nu har konstaterat rätt ben. Har vart på gång en längre tid, men hoppats inne i det längsta att det ska gå över, men idag när de skulle få byta hage så var hon jättehalt. Visst hon kan gå så hon är inte blockhalt, men ändå.
Just nu går hon i min så kallade sjukhushage, en liten hage där hon inte rör sig så mycket. Blir inte det bättre så blir det boxvila i några dagar, hjälper inte det blir det veterinär som får komma ut och kolla igenom henne. Och finns det inget att göra så nej den tanken vill jag inte ens tänka på nu!!
Jag hoppas innerligt att hon ska bli bra och jag hoppas ni där ute håller tummarna för min älskade Daniella.
Älskar dig Daniella, du måste bli bra!!!
<3 <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag håller alla tummar och tår.. <3

2009-05-24 @ 21:25:47
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0