Ingen bra dag alls idag

Idag har jag ännu ondare i magen och glömde helt bort i morse att gå upp och ringa Vårdcentralen och nu får man ingen teletid, alla upptagna =(. Så får vänta tills imorgon. Bahh bara jag inte får magsår utan att det "bara" stannar vid katarr. Ska förbi apoteket idag och köpa receptfria losec får vi se...

Ska även förbi min lilla Häggrid idag och få se han tränad för första gången. Hon ska markarbeta honom, ska bli riktigt skoj att både träffa han och få se vad han lärt sig min lille pojke.
Funkar inte att lägga ut bilder för mig varken här eller på bilddagboken, hmm undra varför. Sandra eller Håkan får hjälpa mig med det, snacka om irriterande iaf =(

Kommentarer
Postat av: Sandra

Då får du kliva upp tidigare och ringa imorgon.

Hoppas att det inte är något allvarligt..



Hoppas det går bra med Häggrid också, håller verkligen

tummarna för att han lärt sig något.



Skumt att det inte fungerar att lägga ut bilder? :/

2009-05-19 @ 09:32:04
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0