Seg dag idag

Idag har jag vart så seg som det bara går. Huvudvärk till max, kanske beror på att åskan kommit eller något.
Ska väl ta o laga mat, för att sedan åka till Häggrid. Ska testa ut ett träns jag köpte till han idag, hoppas verkligen det passar annars vet jag inte vart man köper träns till en stor ardenner alltså. Något som stör mig ganska mycket är att vara ardenner ägare, för det finns fan inga grejer att köpa till dem, allt är för smått!!!. Undra om det finns någon som vet vart man köper all utrustning till ardennrar. Måste juh finnas eftersom det finns fler ardennrar än Hägge =D!.

Precis när jag skulle ta atg i att rida idag när jag kom hem så började det hällregna och åska. Hur kul är det att rida i det??. Suck!, måste och vill ju rida Stjärna, men undra när det blir av, imorgon måste det bli av. Är hon blöt när jag kommer hem imorgon blir dte täcke på för stunden tills hon torkat så jag kan rida då!. Både jag och Stjärna vill ut och springa ju =P.

Nu ska det lagas mat!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du kan springa utan häst? Hahahaha! :D

2009-05-26 @ 18:42:40
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0