Söndag kväll

Hästarna var i hagen ringde människan och talade om, tack och lov för det!. Vi bestämde även att jag skulle komma på fredag förmiddag och kolla när Häggrid blir tränad, ridning som markarbetad!. Ska bli väldigt intressant att se vad som hänt med honom, hoppas verkligen på stora framsteg då jag vet vad han kunde när han åkte. Måste erkänna att jag är ganska skeptisk till att det har hänt några stora framsteg, för har krånglat en del med honom för henne som det har låtit iaf, men bara o hålla tummar o tår för att det har hänt massor !! =).

På torsdag är jag ledig för det är Kriti Flygare då, då har mamma fått för sig att hon vill åka på betessläpp för kor utanför Askersund och frågade om jag ville följa med. Klart jag vill det, har sett kor släppts ut många gånger, men alltid lika kul. För glada det blir de och kameran ska jag ha med mig i högsta grad.

Nu är det nog sängdags, fick precis sms från min hovslagare att hon inte kommer imorgon så antar att man ska sova lite längre då. Men har massor att göra så kanske lika bra o kliva upp =D.

God Natt med er =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0