Bakat



Jag har bakat mockarutor så de står på svalning och en sockerkaka är i ugnen och väntar på att bli färdig. Gud vad jag känner mig huslig.
Väntar besök, far, Sandra, Jonas och Robin kommer. Ska bli kul att ses, alltid kul att umgås med familjen.
Känns konstigt dock att pappa är med då han inte vart här på typ 1.5år.

Undra om jag hinner ut med Ari innan de kommer eller om det får bli efter.
Mina kära hästar vägra komma igår kväll så de har vart ute inatt. Jag känner mig så elak när de är ute, men vad ska jag göra. Går inte att få tag i dem. Tycker att lille knäppe Ari borde förstå att det är helt ok att komma in, men icke.
Så det blev ingen provisorisk hage idag utan jag får ta hjälp av Håkan och försöka stänga in han i något hörn för att fånga han, för idag ska han in !!.

Nu ska sockerkakan kollas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0