Bubba



Lilla stackars Bubba har jätteproblem med sina öron =(. Imorse vid 5 tiden så blev jag väckt av att Bubba satt och klia sig frenetiskt i öronen, speciellt hans högra öra. Fick ta med han ner till badrummet och rensa öronen med tops för att han skulle sluta klia sig.

Tycker detta är riktigt konstigt då jag droppa i Stronghold på han i söndags av veterinärens råd.( Mina katter har drabbats av öronskabb. )
Ska droppa i Stronghold igen om 20dgr enligt vet. tycke.

Har haft i öronrens i Bubbas öronen idag och ska ha i det igen imorgon för att se om det försvinner något, tycker så himla synd om han. Han lider verkligen. Tror öronrenset hjälpte lite idag för han har sovit hela dagen, han är trött hela tiden, tror det beror på att kliandet stör han.

Undra vad jag ska göra, har han inte blivit något bättre efter morgondagens öronrens måste jag kontakta veterinären...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0