Fetknoppen



Haha, på denna bild ser det ut som Ari ska föla vilken sekund som helst. Okej att han har gått upp ganska mycket i vikt sedan jag kom, men denna bild gör honom orättvis.
Kanske inte är så konstigt att han har gått upp i vikt, jag får liksom inte tag i han i hagen på dagarna, så motionera han vet jag inte direkt hur man ska göra då.

Tror han protesterar en del genom att inte komma för att jag inte har tid 7dgr i veckan för han. Jag jobbar så himla dumt nu så jag hinner bara att hållas med han 3dgr i veckan, tords, lör och sön. De andra dagarna jobbar jag från tidig morgon till sen kväll så enda jag hinner då är att mocka.
Vet att lilla Ari vill ha motion massor, så har funderat om jag ska skaffa medryttare medans jag jobbar såhär dumt, för vill verkligen ha han i kondition.
Men hur ska jag skriva i annonsen, typ såhär eller " Söker medryttare till en häst som kommer ibland i hagen" hmm det går ju inte så bra. Vill ha en vagn så jag kan börja köra han så han får utlopp av sin energi när han väl kommer.
Jag är som sagt en aning feg för att galoppera fortfarande och Ari vill inget annat när man är ute med han så han har börjat hoppa med frambenen massor och det gillar jag icke, så en vagn skulle göra underverk..
men vart hittar man en billig vagn??, ingenstans!!.


Kommentarer
Postat av: Anna

2009-11-04 @ 23:39:21
Postat av: Anna

Hej

Gud vad kul att se att ari har en mage:), och att det går bra med honom, synd att han är svår i hagen bara typiskt honom.Han kräver ju mkt motion som synd är han är inte alls rolig om han får stå mkt då blir han väldigt pigg och hetsig, Men han är ju guda snäll som tur är:) Gud vad jag saknar ari sjukt mycket.Blir så gald av att se han på bildena med sin tjej:)pussa ari från mig, kram anna

2009-11-04 @ 23:43:10
URL: http://bornatlast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0