Jaaaa



Äntligen har min älskade Hackspett kommit!!. Som jag har längtat, älskar när han är här och äter jordnötter för fullt.
Många hatar hackspetten och tycker att vi ska skjuta den ( även fast de är fridlysta), just för att de kan få för sig att börja hacka på huset och då är det inte kul. Men jag skulle ALDRIG kunna skjuta denna underbara fågel.
Tror att det är samma hackspett som vart här nu i 3år i rad, först hade vi 2-3st, men det gick åt 2st till Bagheera, den lille satan till katt, så nu är det bara en kvar.

Hela den här dagen är helt underbar, det vet jag redan nu eftersom hacke hackspett har anlänt, äntligen !!!.

Nu är det bara domherrarna man saknar, men det lär dröja ett tag till. Får nöja mig med alla de andra tusen vanliga fåglarna så länge =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0