Ny kompis



Har glömt att berätta att jag har en ny bästa kompis hemma. Denna underbara maskin.
För ca 7 år sedan när vi flyttade från Fredsgatan i Hallsberg ( då vi hade diskmaskin senast) så har jag sagt att jag kan diska för hand, det gör inget. Onldiga pengar att slänga på en diskmaskin osv osv, haft tusen argument typ för varför jag inte vill ha diskmaskin.
Nu när man jobbar som ett as och har aldrig tid med något så har längtan efter en diskmaskin vart stor och för ca 2v sedan var vi iväg och köpte en.
Så underbar känsla att slippa diska och vi är helt superduper nöjda med maskinen, en Siemens.
Riktigt tystgående och diskar hur rent och fint som helst.

Älska diskmaskiner !!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag saknar min ganska mycket med får jag väl erkänna, Brukar tappert säga att det går så bra att diska för hand. Men det vore sååå skönt med en diskmaskin! Faktiskt.

2009-11-05 @ 23:24:59
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0