Så jäkla glad



Jag är så glad just nu så det går inte att beskriva..

Pappa, Sandra, Jonas och Robin var här förut och grattade mig i efterhand, fick ett presentkort på Till Häst.
Det blir riktigt bra det, ska ta och köpa mig ett par termoridbyxor och något mera. Finns alltid något kul att köpa, jag som sagt ÄÄÄäääälskar hästsaker !!.

Precis när de skulle åka stod Ari vid öppningen och såg så himla glad ut, så jag testade och gick och hämta han. Snacka om snopen jag blev när han stod still när jag tog han och så himla stolt över han.

Robin stannade kvar när de åkte för han ska praktisera med mig hela veckan, så Robin följde med ut och cykla när jag red Ari.
Gick så himla bra så det finns inga ord att beskriva. Han gick som en klocka, lyssna på allt jag bad han om. Fast det nästan blev kolsvart ute innan vi var hemma så var han supersnäll. Bara jättelite stressad, men absolut inget att ens nämna typ.

Kändes som han tyckte det var skönt med den nya padden under sadlen och sedan testade jag nosgrimma med en vanligt tvådelat rostfritt bett och det funkade fint, inge tuggande alls på bettet som han annars gör jämt när jag ridit han.
Hoppas så innerligt att denna fina tur har lett till något bra som att han kanske fått lite mera förtroende för mig så han vill komma ibland. Var så himla kul att rida, fortsätter han såhär i veckan så blir det till att galoppera ihelgen som kommer =D. Jag längtar och hoppas att rädslan inte är där då.

Nu ska det dukas fram chokladpudding, grädde och tittas på Ensam mamma söker.



Kommentarer
Postat av: Emelie

Sv:Mmm Jag vill också se den. Är säker på att den är super bra :D Jag vet inte hur vi ska göra med Emil. Det är ju nått som du,jag och Sandra måste komma överens om

2009-11-11 @ 15:14:36
URL: http://foxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0