Sandra 21 år =D



Jag satt inte vid datorn på hela kvällen igår så får bli ett försenat Grattis inlägg.

Igår så fyllde min underbara syster Sandra hela 21år. Grattis gumman <3 !.
Men jag min klant skickade ett grattis sms tidigt på morgonen där det stod bl a " Grattis på din 22 års dag", hmm jag kan då aldrig lära mig att skilja på hur gamla Sandra och Emma är. Samma som när Sandra fyllde 9 år då fick hon ett kort av mig där det stod " Grattis min lilla 8 åring". Men jag tror att från och med nu kommer jag minnas att Sandra är född 1988, kom på värsta bästa sättet att minnas det =D.

Tyvärr så jobbade jag hela dagen igår och kunde inte vara med att fira just den dagen hon fyllde utan det får bli till helgen, exakt vilken dag vet jag inte. Ska samtala med vår far imorgon och se när han ska tänkas komma.

Tänk vad tiden går fort med alla syskon, inte länge sedan Sandra var liten och cyklade ner i ett dike fullt med hästpiss =p hehe.  Inte lätt när man inte lärt sig cykla ordentligt.


Grattis igen min syster!. Älskar dig!.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Värsta snygga hårfärgen ju! :D



Tack, älskar dig med! <3

Mycket fina (och skitiga) minnen i detta inlägget, haha. :P

2009-11-25 @ 17:13:13
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0