Snö = vinter



Jaha idag så faller den första riktiga snön för denna vinter. Tror dock inte den kommer bli liggande något längre tid, är alldeles för varmt för det.
Jag älskar snö, om den får bli liggandes vill säga, i Sverige där jag bor så tycker jag mest det kommer, blir liggandes ett par dagar sedan töar det bort. Så våran vinter tycker jag mest består utav ishalka, tö och slask.
Gör mig inget om det är kallt bara det är snö.

Tycker dock att detta år inte bjudit på mycket sommar direkt, var väldigt tråkig och kall sommar och tidig höst och framförally lång höst som antar jag snart går över i vinter. Tror vi kommer få lång vinter.
En del spår i att det kommer bli kortare och sämre sommar för varje år som går nu framöver, vilket jag hoppas inte är sant.
Älskar alla våra årstider, men vill att det ska vara ljust lång tid om året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0