Sova



Tänk om man kunde få sova riktigt ordentligt någon enstaka natt iaf. Jag hatar att lägga mig i sängen nuförtiden, kan ändå aldrig somna riktigt ordentligt.
Känns som jag sover ovanpå sängen och minsta lilla ljud så flyger jag upp och är klarvaken, vilket händer jämt eftersom vi bor i ett gammalt hus som rör på sig och så har vi katter.
Antingen så vaknar jag av att jag är dyngsvett, lakan, täcke och kudde är dyngblött. Eller så drömmer jag hur mycket som helst, vilket gör att jag vaknar hela tiden.
Eller så kan jag bara inte somna för oroligheter eller liknande. Hatar att inte så sova.

Testat att gå upp när jag vaknar tidigt som bara den för att vara gristrött på kvällen, men icke. Testat att dricka varm mjölk, icke. Ja testat det mesta, orkar inte skriva allt.. Men jag kan fasiken inte somna för det.
Kroppen bara skriker efter sömn, men hjärnan vägrar sova !!!!.

Men på dagen kan jag somna direkt, tror det är inbyggd stress som gör sig påmind. Jag kan somna nästan var som helst också på dagen, dock kanske inte som denna nedan =D. Så söt !.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0