Tordsdag


Efter veterinärsbesöket så åkte jag och Robin in mot staden Örebro. Granngården var första stoppet, köpte fågelmat, mössa och vitaminer till kaninerna. Andra stoppet Till Häst, in och kolla efter saker jag kan köpa för presentkortet, hitta ett par saker, men ska fundera ett tag till, vill köpa något riktigt fint =).
tredje stoppet Willys, handla massor av mat. fjärde stoppet Blomsterlandet, köpte blomjord, har ett par blommor som vill ha större kruka med ny jord.
Femte stoppet, ansiktscreme och tvättmedel, hatar att Willys inte har det man ska ha, men så är det när man vill ha speciella tvättmedel =p. Sjätte stoppet Bokia, köpte kollegieblock. Och sjunde och sista stoppet apoteket, alvedon, flourtabletter, avmaskningsmedel till hästarna och öronskabbmedel till katterna.

Dyr men behövlig dag !. Känns skönt att ha allting gjort för ett tag.

Nu ska jag sätta mig och sy gardinlängd åt Sandra och kanske sy Robins jacka om det går, den har gått sönder riktigt ordentligt så vette tusan, men det återstår och ser.

Sedan är det dags för mina älskade hästar att komma in.
Måste få tillägga att fy satan vad jag tycker det är kul med hästarna igen, enda jag går och tänker på. Allting blev så kul när Ari bestämde sig för att komma, nu kommer han jämt... Kommer nog komma dagar han inte kommer, men då vet man att det är hans dåliga dag..

Mina lilla älskade Ari och lille Felice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0