Vilken dag



Usch vilken dag, den är lika rolig som hästarna är glada på denna bild.
Bara snöslask hela dagen har det vräkt ner, okej om det kommer snö som blir liggande, men detta = Nej tack!
Hade precis torkat upp ganska bra i hagen, men nu är der lervälling igen.

Annars har jag inte gjort något idag, bara slöat och sovit. Redan uppstressad inför jobbet imorgon, usch jag vill verkligen inte jobba. Trodde stressen skulle ge sig snart, men icke. Ska testa och jobba ett tag nu och se om dte lugnar sig, gör det inte det har jag ett problem.

Man blir helt nedstämd när det är sådant här väder alltså, ingenting är kul och ingenting är positivt längre känns det som. Usch idag är jag verkligen en klagmaja, men dte måste man få vara jämt om man vill det.

Lagade mat idag iaf, för andra dagen i rad. Helt otroligt för att vara mig, jag hatar att laga mat, men både igår och idag så har jag vart lite småinspirerad att laga mat. Troligen är för jag hittat en jättebra sida där det finns massor av bra recept. Det är Sofia som tipsat om denna sida på sin bloggsida. Du hittar dit här .

Igår blev det gulaschsoppa och idag blev det Italienska köttbullar i tomatsås från den sidan. Riktigt jäkla supergoda recept. Dock hade vi inge basilika hemma märkte jag när jag var i full gång med tomatsåsen, se det blev utan, blir att testa receptet en gång till med basilika i.
Men kan varmt rekommendera Gulaschsoppan och köttbullarna ändå, så gott !!

Nu ska jag väcka Håkan som somnat på soffan och se om vi ska åka och byta däck på volvon eller om det får vänta.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja visst är den bra!! Jag är helt såld, vill prova massor av saker. Blev ganska impad också när jag läste att hon precis fyllt 17år!

2009-11-05 @ 23:19:19
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0