Duktiga Bubba




Igår tog jag äntligen bort den äckliga kattlådan, jag har tyckt länge att Bubba och även en viss annan herre går på lådan som ren bekvämlighet, vilket jag tycker är helt onödigt.
Så igår tog jag bort lådan och skurade rent i hela badrummet, låg till och med på knä och skura golvet.
Imorse när jag kom ner väntade jag en stund för att se om Bubba som vart inne hela natten skulle säga till om att han ville ut. Efter ngn halvtimme så började han vanka omkring oroligt och sedan krafsade han på dörren och pep, ville ut!. Släppte ut han och han fullkomligt sprang till rabatten för att kissa. Duktiha Bubba !!
Hoppas att detta håller i sig, jag och Håkan får vara noga med när han har vart ute och inne. Han är ingen liten kattunge längre, utan han har blivit en stor kisse som kan vara ute många timmar, riktigt skönt =)!.

Man glömmer fort hur träligt det är med att ha kattlåda, man njuter hur mycket som helst när den är borta.
Tycker synd om människor som har innekatter och blir tvingade att tömma lådan jämt. Men vad ska folk göra som vill ha katt, men inte kan ha dem ute, så har full förståelse för att folk tömmar lådan utan att klaga. Det skulle jag också göra om jag skulle bli tvingad till att ha innekatter någon gång ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0