Undring



Vilken tid man än åker ut till typ marieberg eller mataffär så är det mycket folk, har alltid funderat på hur det kan vara så. Jobbar liksom inte folk ??. Mycket av folket är pesnionärer och mamma lediga folk, men resten då?, om de är arbetslösa har de väl ändå inte råd att handla, eller?.
Förr om åren kunde jag åka ut till Marieberg på fm innan jobbet och gå runt typ helt själv, men i dagens läge spelar det som sagt ingen roll på dygnet man åker ut, är folk överallt så man blir tokig..

Appropå Marieberg eller ja Marieberg Galleria som det heter nu, undra om det är många som gillar det "nya" marieberg eller om det är många som tycker som jag. För stort och fortfarande dålig luft därinne.
Tycker däremot att de öppnat lite fler bättre matställen och det ska de ha stort plus i kanten för. Men jag gillade det mera förr.. Negativa Fia talar =D.
Sedan är det kanske så hur man är som person, jag är ingen person som följer mode och sådär, visst kul o handla kläder ibland, men då köper jag det jag tycker är snyggt och that´s it !.

Nu ska det slötittas på tv en kort stund innan städning och mockning väntar. Ska nog sova en stund också, är riktigt gris trött och illamåendet jag har haft sedan igår verkar inte vilja ge med sig =/..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Både gillar och ogillar det nya Marieberg..

2009-10-21 @ 17:44:47
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0