Födelsedag



Snart går det av stapeln att fylla år... igen. Tycker om att fylla faktiskt, även om jag kan säga ibland att det räcker med att ringa =D hehe. Jag älskar att vara med min familj!!

Har faktiskt för en gångs skull lite saker att önska mig, inte vanligt för att vara mig för jag burkar inte komma på något jag önskar mig, men faktiskt så vet jag några saker.

- Kaffebryggaren med droppstopp och auto avstängning.

- Matlådevärmare

- Värmedyna till sängen, en Exido storlek 150x80 på Elkedjan

- Mixer

- Hushålls assistans ( stavning?).

-GPS som är lastbilsanpassad. Asså varnar för viadukter, vägar mm.

- Högtryckstvätt

Kommer säkert på något mera senare, men just nu ser det ut sådär =D.-.

Nu ska det ringas ett samtal sedan sängen som lockar.

God Natt med er

Kommentarer
Postat av: Sandra

Antar att du kollade min blogg om att jag inte

ens kom ihåg hälften av vad du önskar dig.



Så tack för detta! :p

2009-09-02 @ 21:08:48
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0