Händelser

Isch vad dagarna springer iväg, nu är det redan september och snart jul =p, gud vad positivt det låter, men efter julen kommer semester, typ kanske.
Imorgon kommer mäklaren och värderar om gården eller ja torpet kallas det ju för en gård har minst 300hektar eller hur var det Janne?! =).
Hoppas verkligen att det komemr gå bra, vi har städat trädgården och runt omkring som tokar. Får hoppas på att det har ökat något. Jag är grymt nyfiken på vad han har att säga!.

Ihelgen är det kräftskiva som gäller och så kommer det folk som ska titta på Häggrid,s e vad de tycker om den gossen.
Nästa helg är det vi som ska ha kräftskiva, blir en hel del folk om alla kommer, ska bli riktigt skoj, ser fram emot det. Jag älskar kräftor så allting som har med det att göra blir skoj.

Annars händer det inte så mycket här just nu, Ari ( hästen jag skulle få låna ) blir det inget med, har vart så jäkla mycket strul med allt runt omkring denne stackars häst, så det är en aning tråkigt kan man säga.
Häggrid har jag fått massor av svar på, men några tycker han är för stor och många är ridtjejer som undrar om han kan hoppa, vilka storlekar han på benskydd/täcken mm. Öh liksom, En stor ardenner som hopphäst! Skulle inte tro det va.. Står i annonsen gärna till en körintresserad liksom..
Finns några kvar som ska komma och titta på han och några som jag väntar svar ifrån, får vi se vad alla säger. Men dyker inte rätt hem upp så blir han kvar!.

Bubba är hel cepe, bara skriker efter mat hela tiden, fast jag har avmaskat han och ger han massor av mat. Hoppas verkligen att det bara är att han börjar bli orolig för att han kanske börjar på att bli könsmogen. han ska kastreras nästa tisdag, så bara att stå ut och hoppas det går över då.

Nu ska det diskas..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0