Hmpf!



Idag när jag pratade med mamma, så berömde jag mina duktiga hästar som inte visar några tendenser på att vilja gå in om nätterna. Men jag tror jag skulle ha vart tyst om det för precis nyss när jag tittade ut så står Daniella vid grindöppningen och gäspar och Häggrid tittar till henne lite då och då för att verkligen kontrollera att hon inte går in.

Nu vill jag verkligen ha tag i halm, känner paniken i kroppen över att inte ha någon halm, så jag kan inte ta in hästarna.
Någon som har halm att sälja?!.

Nu har vi städat klart hoppas jag inför morgondagen, stallet, sadelkammaren, verkstaden och framförallt trädgården är jättefina nu =)!. Har även plockat undan lite här och där inne som ute. och det känns skönt. Slipper vi göra det senare inför vintern. Kan man roa sig med något annat.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Jo, jag har lite halm på ballen till salu.

75:-/kg. ;p

2009-09-01 @ 21:55:47
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0