Lite blandade bilder



I Norrland släpper de ut hästar lösa och sätter en bjällra kring halsen på ledarstoet. Ganska fascinerande, vet att det funkar på kor och renar, men visste inte att det funkade på hästar.



Gud vad jag kan sakna dess varelser ibland. Längtar att få känna doften av en nyfödd kulting. Bästa som finns att lukta dem bakom öronen, luktar så gott <3.



Jisses vad stolt jag blev över denna häst vid denna ritt!!. Jag hade ridit denna häst max 5ggr innna jag stallde upp och var med i bruksDM, hade knappt övat några saker man gör över huvudtaget och hästen hade noll kondis. Men tack vare att denna häst var superduper duktig så kom vi 4:a av ca 15pers.. jag hade aldrig ridit bruks förrut, inte hästen heller. Vi hade ridit ihop som sagt max 5ggr och ändå kom vi hela 4:a =D. Vi hade kommit 3:a om inte jag hade manat på henne i trav i slutet, trodde det skulle travas, men det skulle skrittas =P..



En mycket söt skylt !

God Natt med er, nu ska det sovas.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Älskar skylten, haha! :D

2009-09-01 @ 21:58:55
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0