Ljudböcker

Jag som många andra har fastnat för ljudböcker, jag lyssnar inte på dem hemma utan bara mest i personbilen och lastbilen. Är en riktigt skön avkoppling om man nu hittar böcker som är bra och framförallt det är en person med bra röst som läser. Gillar mest kvinnor osm läser upp, mäns röst på böcker har jag lite svårt för, kanske måste hitta någon man tycker om först.
Några böcker jag gillar helskarpt.

Jens Lapiduz - Snabba Cash

Markus Lutterman - El Choco

Lauren Weisberger - Djävulen Bär Prada

Catharaina Ingelsman Sundberg - Brännmärkt

Emma Hamberg - Brunstkalendern

Nora Roberts - Mördande hetta & Flammande skyar

Marie Hermanson - Svampkungens son ( tror nog det är bara jag som gillar denna mkt konstiga bok ).

Finns många fler som är riktigt bra, detta är de böckerna som far upp i huvudet på mig nu, mer kommer nog senare när man minns flera.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Brunstkalendern?

Hur kommer man ens på tanken att vilja låna/köpa en bok

med sådan titel? O.o

2009-09-02 @ 21:01:48
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0