Presenter

Jag har helt glömt bort att berätta vilkne helt underbar kaffebryggare jag fick av Min snälla Mamma, Janne, Emelie och Emil när jag fyllde. Den är helt underbar.
Nu har jag börjat dricka kaffe varje dag igen, det var helt imöjligt att gilla det förra kaffet som den gamle bryggaren gjorde. Fick en sådan här . Riktigt gott kaffe gör den.
Jättetack för den kaffebryggaren, hade inte kunnat fått någon bättre,. Håkan tackar också, för nu dricker han också riktigt kaffe, han har lagt kokkaffet åt sidan =D.

Av min snälla Håkan fick jag en värmemadrass, hittar ingen länk till den tyvärr. Men ack så skönt det är att ha en sådan. Trycker igång den ca 10min innan jag går och lägger mig. Då är det riktigt varmt och skönt under täcket. Känns skönt att veta att jag inte kommer frysa på samma sätt i vinter som jag gjort. Katterna tycker också det är helt underbart. Jag har minst 2st på min sida av sängen och de vägrar flytta sig, to m Baloo kan jag välta uppochner, men ändå vägrar han flytta sig =).
Snart så kommer den tredje katten in också, så då vet jag med alla säkerhet att jag har alla mina katter hos mig i sängen, men vad gör det. Jag älskar att ha dem nära mig när jag sover.

Av min svärmor fick jag en taggfri björnbuske. Visste jag inte ens att det fanns, men det känns skönt med taggfri för usch vilka taggar björnbärsbuskar har. Mmmm Vad gott det ska bli, göra björnbärspaj, Mums vad gott!.

Tack allihopa för underbara presenter och trevligt sällskap !!

Nu tycker jag posten ska komma så jag får åka och handla lite mat, börjar bli hungrig och inget har jag hemma så lilla bilen kom NU !!!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0