Schemat idag




-Måste iväg till affären och inhandla lite mat, men ska nog vänta med det tills runt 11-12 tiden för att se om jag har fått hem hästtäcket, isådantfall kan jag hämta det samtidigt. Inget täcke idag heller dock =(

-Måste plantera min björnbärsbuske som jag fick när jag fyllde.

-Mocka.

-Börja verka Häggrids hovar eftersom hovslagaren var sjuk idag och inte kunde komma.

-Försöka få tag i Ari för att promenera en sväng. Testat en gång, men gick inte att få tag i, ska testa snart igen.

-Ska byta alla lampor och titta över bilen så allting är bra och fylla på glykol.

-Bära ner ved.

-Plocka undan i hemmet.

-Klippa klart gräset om det inte börjar regna.



Dags att sätta fart tror jag om jag ska hinna med allt det där idag på min lediga dag =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0