Besök och Köket



Igår så fick vi främmande, av mamma, Janne, Emelie och Emil =). Det var riktigt kul att de kom hit en stund.
Vi bjöd på mat som neligt mig blev en stor flopp, smakade inte direkt mycket och det blev för tok för lite.
Fattar inte, man kan vräka ner hur mycket mat som helst men sedan när man väl rör ihop allting så blir det för lite, att jag aldrig lär mig !!!
Bjöd på kycklinggratäng.

Tror mamma blev lite småkär i Ruttan, kanske inte så konstigt då Ruttan är världens snällaste häst!.
Jag blev otroligt chockad över att Ari kom fram hela tiden, flera gånger. Mamma fick till och med klappa han, men Ari i ett nötskal blir skraj och hoppar till när mamma är där inne =/, typiskt Ari.

Håkan och Janne rev lite smått i köket för att titta hur allting ser ut bakom. Så det är så fint i köket nu så ni anar inte. Ska ta lite bilder idag och hoppas på att jag får ladda upp dem för blogg.se ( strular fan hela tiden för mig ).
Halva korkmattan är bort sliten så det är gamla träplankor till golv så tofflor är bra för dte känns som man ska få stickor i fötterna annars.
En liten del av mellanvägg är borta så timmerstockarna är framme, Håkan började slita ner taket så det visas en hel del isolering och skit nu..
Jaja, detta är är = renoveringsår så då får man ta det som det är. Det bästa av allt är att man behöver inte oroa sig för att städa för det är ingen idé =D.



Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, jag måste nog komma och slå en kik innan ni börjar få upp allt nytt. är så spännande! :)



Och ja, jag har läst typ ALLT av Nora Roberts, hon är en stor favoritförfattare! Har massor av henens böcker, både nyare och äldre. :)

2010-04-26 @ 08:20:43
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0