Bubbi Trubbi



Undra varför jag kan lägga upp vissa bilder, men inte andra... Bilderna på hästarna jag vill ha ut fungerar inte vilket gör mig riktigt arg.. Bilderna är tagna i samma format och samma dag med samma kamera, varför funkar det inte ?!..

Igår på väg hem från Göteborg så snöade det så mycket att jag fick nästan stanna och ta bort snö från vindrute torkarna, då är det inte roligt längre =(.
Antar och framförallt hoppas att det är lite bakslag det här, men värmen kommer snart =).

På fredag ska jag till Emma, vilket jag längtar efter, ska bli skönt att få prata av sig och bara njuta av hennes sällskap.
Emma och jag har vart kompisar sedan 3:e klass och även om vi knappt träffas eller pratar så vet jag att hon finns för mig om jag har det jobbigt och jag finns för henne.
Hoppas verkligen att vi alltid kommer vara där för varandra!


Kommentarer
Postat av: Emma

Vilka fina katter ni har :)

Åh jag älskar katter, mina är som mina barn :)



Toppen är hur skön som helst, funderar på den enfärgade också.



Ha en bra dag du också :)

2010-04-21 @ 10:15:52
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0