Buzzador Sensodyne



Fick just hem mitt paket från Buzzador som innehöll Sensodyne tandkräm =)!.

Själv har jag använt sensodyne tandkräm i flera år regelbundet så jag vet hur bra det är mot ilande tänder, men jag vill mer än gärna ge folk chansen att testa denna underbart bra tandkrämen helt gratis ! =).
Någon som vill ha så hojta till =)!.

För att uppnå bästa resultat så ska man borsta minst 2 ggr om dagen, men jag kan erkänna att jag är väldigt dålig på att borsta på morgonen så jag använder oftast den bara en gång om dagen, men det funkar hur bra som helst.
Jag har problem med ilande tänder, men tack vare sensodyne så känner jag inget.

Skulle vi köpa något annat märke får jag ilningar redan efter första borstningen !.

I LOVE SenSodyne !!!!! Gör du eller kommer du göra ??

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vi vill gärna testa! =)

2010-04-18 @ 20:36:08
URL: http://musikoffer.com
Postat av: Sofia

Anmälde mej också till den där, men kom inte med, så jag tar gärna en tub! :)



2010-04-18 @ 21:45:36
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0