Dagens schema



Håkan stack mot Elmia idag med ett par kompisar, vilket kan göra mig en sning avundsjuk, då jag också ville dit och se Chip Foose !!!. Men men det kommer säkert kanske någon annan gång.
Ska åka dit i augusti när det är lastbilsmässa, så jag får nöja mig med det =)!!.

Så idag är jag solo hemma och det är faktiskt ganska skönt än så länge iaf.

Ska göra en hel del idag hade jag tänkt mig.

- Tvätta ca 6 maskiner ( sängkläder, kläder och mattor )


- Dammsuga hela huset


- Skruva upp krokar och spegeln


- Köra Ari

- Tömköra eller promenera med Rut, allt beror på om hon kan tömköras, det märks.

- Städa klart i sadelkammaren

- Packa ett par kartonger till från vardagsrummet

- Ev. beställa lite mer kläder från H&M eller Bonprix

- Bära ner en del ved

- Städa bort lite pinnar och skit från hagen

- Titta klart på Australia som börjades kolla på igår natt, men den var sååå seg, men ska kolla klart iaf.

- Vika tvätt, sortera upp en massa tvätt, och städa upp bland kläderna i klädkammaren

- Plocka i hela huset


Hmm undra om jag hinner med allting, en del saker går fort medans andra tar tid, men vad tusan jag har tills inatt kl 0.00 på mig innan det går över till en annan dag =P.
Och jag som jobbat natt i veckan kan inte direkt sova om natten iaf så mig gör det inget om det går in över natten tills allt är klart.
Hmm Undra bara när Håkan kommer hem, han kanske inte uppskattar mitt städande mitt i natten =D hehe.

Ska också börja ta febern på hästarna nu i 3dgr i rad för att ta reda på deras normala temp så man har det uppskrivet ifall något händer.
Ska testa ut en hel del täcken på Rut idag och se vad hon kan ha, de hon inte kan ha, ska säljas !!.

Kanske dags att sätta fart så man hinner för hör att andra maskinen tvätt är klar nu, så man till kvällen kan göra som de två bilden =)

Kommentarer
Postat av: Monica

Hej!

Har du provat att tömköra Ruttan än?

Jag har aldrig gjort det, bara longerat. Så hoppas det har gått bra om ni har varit ut en sväng :)



Krama kusarna från mig :)

Glad Påsk!

2010-04-02 @ 20:01:35
URL: http://monicakraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0