Hästarna

Har vart så skönt för hästarna att få gå ute utan täcken i ett par dagar, men idag åkte täckena på eftersom det snöar =(. Hoppas det slutar snöa under dagen för tänkte faktiskt premiär rida Ruttan idag för första gången sedan hon kom.
Skulle ha blivit av igår egentligen men tappade sugen helt och magen mådde allt annat än bra.
Varför jag tappade suget är för lilla Aris skull, han totalvägrade komma i hagen så blev ingen körning igår heller. Nu har han vägrat komma i hagen flera dagar i sträck, såhär brukar han absolut inte vara. Vet inte om han är sur för något, eller om det är för att solen vart så varm så han vill vila och sola hela dagarna eller vad det är..
Jagade honom ganska länge utan resultat, så då tappade jag sugen på allt !!! .

Se om han kommer idag, som jag hoppas på !.

Så jäkla synd att jag inte hann in efter kameran igår, de hade världens race i hagen. Hoppa och for och sprang i full fart överallt så leran bara sprutade. De hade skitkul, jag hade mindre kul igår kväll när jag borstade av dem =D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0