Köket har anlänt



Woho, vi har hämtat hem köket, vi har hämtat hem köket. Fia är lycklig Fia är lycklig !!!.

Kan tycka att Kvik kunde ha vart mera bemötliga när vi kom in för att hämta, men icke sa nicke. De skrev ut en jäkla massa papper som vi fick i handen och så körde han ut alla pallar med grejerna på utanför leveransporten och så gick han sin väg ?? =/.
Jo han hjälpte till att lyfta på kyl och frys, men sedan gick han sin väg...

Kan tycka att köper man kök för över 80.000kr så kan man dels få det hemkört, men åtminst få hjälp att lasta, men icke.
Kan också tycka att alla grejer ska ligga inpackade, men det gjorde det inte, alla socklar och sidor låg lösa =/.

Men det gick hur bra som helst ändå =).



Här börjas det bäras, såg inte så mycket ut när vi började lasta, men det var en hel del =).



Och här står köket uppradat längs väggen i vardagsrummet.. Vi prickade av allting efter listan och allting verkar stämma =).
Jag ångrar att vi inte köpte minst 1 till tallriks i läggare eller vad man ska kalla det. En så kallad korg med handtag man lägger tallrikaran i, i lådan som man kan lyfta ut och så vidare. Supersmidig !!!!.
Men blir nog att diskutera med gubben och beställa en till.

Jag längtar tills köket är uppsatt, kommer bli så jävla snyggt så jag kan inte föreställa mig ens !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0