Nya bilder på Ari



Min alldeles egna hjärtegos är det här. Dock är han ,som jag sagt tidigare, ingen fotomodell. Han vill gärna inte vara med på bild, då går han gärna eller vänder baken till, fast han kan stå stilla med, men då med öronen bakåt =D.



Här fick jag en bild med öronen framme, men då utan helkropp och med solljus i så den vart pissdålig, men men är han ingen fotomodell så är han inte..



Fast här kom jag på varför han är sur idag, hans ägare har ju satt på han en lila grimma =P, han känner sig ju fjollig =D haha.


Blir så stolt över lilla plutten, igår när vi va ute och körde så kom det en bil bakom oss som skulle promt köra om fast det var riktigt trångt. Jag fick ta ut Ari åt kanten så mycket jag vågade med vagnen bakom och så tryckte de sig förbi, tack och lov sakta.
När bilen var precis bredvid så vände Ari huvudet åt deras håll och hans mule ströks på deras bilruta, men han brydde sig inte ett smack åt det, men bilisterna tyckte det var otäckt om man ska tro deras miner...

Blåste storm igår när vi var ute, men inte bryr han sig om det heller, så jävla cool att köra !.


Hur tokig Ari än är vissa dagar och även om jag faktiskt kan hata han ibland ( när han totalvägrar komma ), så älskar jag den här hästen hur jävla mycket som helst, går liksom inte att beskriva.
Han kommer aldrig lämna denna gård om jag får bestämma ( inget elakt Anna =)... ), ialla fall inte frivilligt utan det blir den dagen han måste somna in och det får han göra hemma på gården med nödslakten den dagen...

Älskar Aris personlighet, inte många som träffar han som gillar han, men man måste få hans förtroende innan man ser vilken underbar häst det är, och hans förtroende det har jag nog fått för ganska länge sedan.

Älskar dig min lilla plutt =)!.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0