Påskhelgen



Daisy blir lite nedstämd när mamma åker till jobbet.



Lilla ledsna Daisy.



Men Hekla brydde sig inte så mycket, hon var lika glad och busig som vanligt.



Fina Hekla !

Vart riktigt skönt med ledighet i 5 dagar som det blev för min del. Dock har det kunnat vart bättre om man mått bra alla dagar, men man kan inte få allt. På kvällen efter påskafton började jag må skit, och på natten fick jag springa på toa flera gånger och så däckade jag sedan på soffan. Är fortfarande orolig i magen, men inge mer än så. Lever på proviva, a-fil, Bifolac, ipren, alvedon och samarin =P, undra om allt är bra att blanda =D.
Och så börjar jag bli dyngförkyld igen =/.

Påskafton var vi uppe hos mor med familj. Mamma jobbade delad tur så hon var bara hemma ett par timmar mitt på dagen och åt med oss. Håkan hjälpte Janne med lite spackling och slipning.
Vi andra satt och degade oss framför tv-spel och snackade skit. Hade det riktigt trevligt där uppe =).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0