Ridit Ruttan

Red Ruttan för första gången igår =) !!. Dock fick jag inte min gubbe att ta kort då =(.

Men vi skrittade ut i ca 30min, hon gick jättesnällt. Inte ett dugg tittig eller skraj av sig, kändes helt underbart.
Hon gillar dock inte bäckar med ganska mycket vatten i, det ville hon absolut inte gå nära =).

Allting gick helt superbra, hon lyssnade riktigt bra, både på skänklar, sitsen och tygeltagen.
Dock var hon högbrunstig, så hon gick lite småstelt och pissade hela tiden och när vi kom hemåt mot Ari så kunde hon knappt gå för hon var sååå brunstig =P.

Dock så sa min rygg ifrån ganska rejält, kunde knappt andas när vi ridit i ca 20min, så de sista 10min kämpade jag mig igenom ritten och minns kanppt något, så jäkla ont fick jag =(.
Hoppas verkligen detta går över snarast, för nu vill jag komma igång och rida !!!.

Är så himla glad att jag fick ta över Rut, gillar henne jättemycket. Hennes personlighet är helt underbar!!.
Nu har man lärt känna henne en hel del, mycket är kvar.
Lilla Rutisen <3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0