Rutisen





Vill bara inflika att jag är helt överlycklig över att äga Rut, hon är bara helt underbart snäll !!!.
Red henne igår igen och jag känner mig trygg, så kanske kan hon hjälpa mig ordentligt tillbaka i sadeln för jag känner ingen nervositet så imorgon ska jag testa rida Ari också =) !!!.

Längtar tills jag vågar mig på att galoppera över fälten här hemma. Hoppade över en dike med Rut igår, visserligen ofrivilligt, men vart ett hopp och jag tyckte inte alls det var äckligt.

Fia är överlycklig över att ha 2 helt underbara hästar. En liten knasboll och en hoppetoss häst =).

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den här stugan kostar 995:-, men vi betalar ju bara hälften. Fanns från runt 3-400kr. Men man måste vara ute i GOD TID. Vi bokade den här för snart tre måander sen och det här var då det enda alternativet som fanns tillgängligt.



Gå in på gekas.se och klicka dej vidare till camping, där finns alla stugor och priser.

2010-04-12 @ 21:47:11
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Fast jag handlar ju inte speciellt mycket till mej själv. Utan mest till Barnen. Som du till hästarna! ;) Så du har nog gått om mej med de senaste shoppingrundorna. :D



Ska bli kul att ngn gång se dej i kläderna med! Blir väl när vi kommer hem till er och grillar en ljum kväll om inte alltför lång tid..... hoppas vill vill

2010-04-12 @ 21:49:36
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Monic

Hej!

Later som ni har det bra darhemma :)



Saknar Rut jatte jatte mycket verkligen, men blir sa glad nar jag laser att ni trivs tillsammans.



Manga kramar och soliga halsningar fran Monica nere i Thailandet ;)

2010-04-16 @ 11:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0