Trevligt uppvaknande



Så jäkla trevlig tidig morgon jag haft !.
Bagheera skrek i högans sky redan vid halv 6 att han skulle ut, jag försökte ignorera han och kasta kuddar på han, men han totalvägrade att hålla käft !!.
Efter jag släppt ut han så somnade jag om ganska fort och vaknade åter igen runt halv 7 av en annan viss katt, nämligen Bubba.
Bubba tyckte det verkade skitkul att börja spy som en räv på vårat överkast som vi har över täckena när vi sover!. Blää för att vakna upp så.
Var bara att börja torka spyor och slänga in överkastet i tvättmaskinen.

Lilla Baloo var ute så han gjorde inte direkt mycket väsen av sig.

Tänk om man kunde sova så djupt och oberört som Håkan jämt sover. Han vaknar fan inte av något !.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0