Alla luckor på plats



Igår så satte Håkan klart alla lådor och luckor i köket. Så kul att komma hem på morgonkvisten och se vad han gjort, man står en bra stund i köket och bara kollar och känner lite här och där, känner sig lycklig.
Sedan går man och lägger sig ;).



Självklart för den som inte räknat ut det så kommer det på beslag, men det kommer senare så man inte riskerar att förstöra dem.



Nu är det en hel del småfix och småpyssel som ska göras överallt. Och så väntar vi på elektrikern som ska installera sista elen inne i elcentralen så det blir klart så vi kan sätta vitvarorna på plats =).

Kommentarer
Postat av: pz2

Det är så snyggt! Nu känns vårt kök hopplöst mycket furu...

2010-08-31 @ 20:14:11
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com
Postat av: Sofia

Åh, det är så snyggt! är grymt avundsjuk på ert nya kök. Ser ut som mitt drömkök ungefär. Jag kommer vilja bo hos er när det är klart. Du får ta hand om mina barn jag kommer ha fullt upp med att bara vara i köket, och baka bullar och sockerkakor, göra himmelska grytor och annat gott. Bara så du vet.



Så det så.

2010-08-31 @ 21:45:24
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snyggt & fräscht!!! <3

2010-09-01 @ 12:44:56
Postat av: Helena

jätte fräsht å ljust.. vad duktiga ni är!!=)

2010-09-02 @ 18:37:41
Postat av: Emma

Jättefint :)

2010-09-03 @ 23:40:06
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0