Inget bloggande

Anledningen till att jag inte bloggar är för att Håkan har formaterat om min dator och då tog han bort Canon programmet som jag måste ha för att lägga in bilder från kameran.

Han har nu lovat i några dagar att han ska lägga in programmet igen, men det har han fortfarande inte gjort och jag tycker att det är helt värdelöst att blogga utan bilder. ( Jag vet inte hur man gör ).
Tycker det är pisstråkigt att läsa blogginlägg utan bilder så därför vill jag inte lägga ut inlägg utan bilder, men detta blev ett undantag ;).

Ville bara skriva och berätta att jag lever och hoppas att Håkan kommer lägga in programmet snart så jag kan visa bilder..

Har även börjat jobba igen efter 5v semester, jobbat första natten. Får fortsätta att köra Pemabilarna för Coop 4nätter i veckan, det är min körning nu tydligen =).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hoppas Håkan lägger in programet snart. :P

2010-08-16 @ 18:20:40
URL: http://musikoffer.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0