Lite som hänt


Har inte gjort så mycket på ett bra tag i renoveringen. Jobben för oss båda två har dragit igång denna vecka så båda två vart sega.
Men det har spacklats färdigt, på bilderna är det inte klart, men det är det nu.



Elen drogs i tisdags tror jag det var så den ska kopplas in nu bara så har vi snart belysning, kommer bli så fint med alla spotlights =).
Taket är också färdigmålat, fick Lasera det 3ggr innan det blev riktigt bra, så jäkla snyggt blev det. Stolt över vårt kökstak =D haha.
Birgitta har målat fönstrena, så nu är de vita och fina =).



Väggen ut mot badrum/hall från köket är också klar med OSB, gips och spackling. Elskåpet är uppsatt och installerat, ser lite småkonstigt ut, men det är bara att vänja sig för där sitter den =).

Nu ihelgen är det planerat att lägga in mattan i köket, se om det hinns med, men det ska ju inte vara så krångligt så det borde det göra =).

Glömde ju att berätta att jag har satt ihop alla köksstommar nu med ;). Skitkul måste jag få säga att det var, älskar att bygga ihop saker sådär. Men såklart var ena bakstycket till ena stommen trasigt så det måste bytas, " att det alltid ska vara något "...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Men är jag helt ute och cyklar eller skulle det inte vara ett litet fönster i väggen till hallen????

Tycer det ser ut som det saknas på bilden. :) Kanske har snurrat till det. :)



Och när får jag komma???? ;)

2010-08-20 @ 23:13:45
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0