Fias Hiss & Diss

FIA HISSAR



Mums vad god den där chokladen är. Ätit ett par kakor kan man säga, man kan inte äta för mycket på en gång, så den räcker länge. Mums !



Den där chokladen går inte av för hackor heller. Håkan var supergullig mot mig härom veckan och kom hem med den som present. Jag hade aldrig smakat den, men ja, den går ner den med =).
Samma här att man kan inte äta för mycket så den räcker länge, men Mums fillibabba !.

Märks det att jag älskar mörk choklad ;)

FIA DISSAR



Blir fruktansvärt irriterad på folk som skryter om allt hela tiden. De är bäst på det och det och det och ingen annan vet något. Hatar när folk vägrar lyssna på en för de vet helt enkelt bäst.
Allt folk är bra på något och det finns ingen som vet allt här i världen, så snälla folk som skryter massor. Lägg ner skit snacket och börja bete er som man ska göra !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag är inget fan av mörk choklad, Marabou premium hade en förut med ljusare choklad med hasselnöt i, Den var gudomlig. Men försvann tyvärr. :((



Letar med ljus och lykta efter en ny favorit nu. :)

2010-12-08 @ 22:54:13
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Tack för dom fina orden. <3 Ja, jag är nog ganska trygg i mig själv. kanske låter det lite fjompigt. Men efter jag fick barnen så spelar många saker inte lika stor roll längre. Jag vet vad jag mår bra av och sen får andra tycka vad dom vill. :) Bara jag mår bra och familjen såklart. :)



Ska förresten sticka ner till affären direkt när Stefan kommer för att handla choklad!!! har inte kunnat släppt det sen ditt inlägg. Dumma du! ;)

2010-12-09 @ 18:30:35
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0