Frisören

Igår var jag iväg till frisören och för en gångs skull blev jag skitnöjd ! Älskar mitt fräscha fina hår igen.

Gjorde en rejäl förändring, klippte av mig massor så jag får precis upp det i små tofsar bak i nacken, kan säga att det behövdes klippas av mycket för det var bra slitet, tunnande även ut det massor för även där var det slitet.

Har vart blond länge, några år har jag allt vart blond, men tröttnat ganska mycket på det eftersom tiden aldrig finns att färga utväxten.
Så igår bytte jag hårfärg hos frisören, blev mörkbrunt med lite rött inslag i och mörklila lugg och även lite mörklila detaljer runt omkring i håret =).

Sjukt snyggt om ni frågar mig, aldrig aldrig som sagt vart så nöjd när jag gått från en frisören som jag var igår.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Och nu är du så god och lägger upp en bild på snyggingen! <3

2010-12-18 @ 05:39:50
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad kul att du vart nöjd :) Jag vill också se!!!

2010-12-18 @ 20:24:16
URL: http://emmagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0