Jobbigt..



Lider utav att vara hemma, det är helt sant. Fattar inte varför detta ska drabba en person som verkligen vill jobba, kan väl ändå drabba en person som vill vara hemma.

Imorse när jag vaknade kände jag mig ganska okej, så trodde detta var över så jag skulle kunna jobba, men framåt lunch tid började illamåendet komma tillbaka och sedan kom den förbaskade yrseln med stormsteg =(.
Hjälpt Håkan att köra in lite ved och vi vart till affären, köpt hästmat, hämtat ut hästtäcke och annan medicin till Håkan.

Efter det var jag helt slut, trodde jag skulle fixa det, men usch vilken yrsel jag fick och inne i mataffären kunde jag inte fästa blicken på något =(. Så efter det var det lika bra att ringa och sjukskriva sig ytterligare en dag till. Trodde jag skulle fixa att jobba, men icke.
På mitt jobb måste vi typ ringa varje dag och säga om vi kommer eller inte, lite smått annorlunda.

Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan köra sista natten, men det åter står och ser.
Många tycker jag ska vara hemma, men många förstår inte heller hur mycket jag älskar denna körning med dessa lastbilar ;).

Kommentarer
Postat av: pz2

Stor kryapådigkram =)

2010-12-21 @ 18:20:44
URL: http://pz2-pz2.blogspot.com
Postat av: Monica

Hej!

Hoppas du mår bättre snart igen!

Tänkte bara berätta att Ruttans föl, Fille, startade för första gången igår, och vann :)

Saknar Ruttan extra mycket nu, kollar på massor med kort från förut både på henne och Fille.. Många känslor, men jag vet att hon har det superbra nu..



God Jul på er och pussa djuren hundra gånger från mig och en extra speciell puss till Rut såklart..



Många kramar från Monica

2010-12-21 @ 18:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0