Konserter

Jag har vart på en hel del konserter i mitt liv hittills. Har vart nere på Sweden Rock festival i sammanlagt 5 år tror jag det blev, nu är det några år sedan vi var nere. Tycker det har blivit för dyrt med biljetterna och inte alls lika bra band tyvärr, men festivalen i sig är riktigt bra eller helt fantastisk faktiskt, inte alls grisig som många festivaler kan vara =).
Finns några band sådär som jag kommer på just nu som jag inte sett och skulle vilja se och det är Metallica, Finntroll och Dimmu Borgir. Skulle mer än gärna vilja se Amon Amarth igen ( sett dem 2 gånger, men får aldrig nog ) och Ac/Dc vill jag också se igen ( sett dem bara 1 gång ).
Finns nog fler band sådär jag vill se, men kommer bara på dessa nu.

Och sedan är det ett band till jag vill mer än gärna se som sticker ut mot dessa ovan och det är Lady Gaga, lite små skillnad mot de ovan, men tycker hon är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0