Morgon



Asså känns skumt att redan hunnit skriva flera inlägg i bloggen, tänt alla tre eldstäder, plockat undan disk, bäddat, plockat med tvätt, fixat in en massa ved in i huset.
Och nu ska jag snart ut och ta ut pållarna i kylan.

Det skumma med denna yrsel är att det bli något bättre om jag håller igång och gör något har jag märkt, men inga böj framåt för fort och inga snabba tvärvändningar så går det relativt bra =).
Känns som det går framåt med detta på dagarna, men bakåt på nätterna, men det ordnar nog sig.

Nä, nu ska jag ut till hästarna och ska ta med kameran och ta kort på deras nya fina stalltäcken de fick häromdagen. Undra om de kommer bli glada när de märker att jag ska ta en massa kort på dem innan de får byta täcken och gå ut ?. Tror Rut kommer protestera högt ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0